بینی و بین الله

بینی و بین الله

و کفی بالله شهیدا بینی و بینکم.
و این بس که خداوند گواه است...
سوختن بهای ِ قرب است و چنین سوختنی را جز به پروانه گان بی پروای ِ عشق نمی دهند . آن که آتشی بر دل ندارد کجا می تواند بال در آتش بگشاید. «شهید سید مرتضی آوینی»

قدم گاه

پربیننده ترین مطالب

انی ذاهب الی ربی ...

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ق.ظ

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

ان الله یدافع عن الذین آمنوا

اللهم صلی علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها و سر المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک



-از نجف تا کربلا چند روز راهه؟

...



-سلام
خوبی؟
از نجف تا کربلا واسه مردا 2 روز راهه

اما خانوما 3 روزه میرن
التبه مردا هم بستگی به توان جسمیشون داره جوونا 2 روزه

معمولا نیم روز اول رو اکثرا سالم طی طریق می کنن
و بعدش یواش یواش دردها شروع میشه
تا روز آخر که فشار خیلی بیشتره...



-سلام

دلم خیلی گرفته بود
فکر کردم دنیا هم مثل یک سفر هستش
منم مسافرم
بعد فکر کردم شاید دنیا مثل یک سفر پیاده تا کربلاست
که دردهاش هم شیرین و دوست داشتنی استش
فقط یک وقتی شاید بین راه یک زائر بره درمانگاهی که برای تاول پاهاش مرهمی بگیره...
فکر کردم وقتی مقصد کربلا باشه هر زائری هر دردی رو نه تحمل بلکه با لذت با خودش می کشه ...
اون وقتی بود که بهت پیام  دادم
تا کربلا چقدر راهه
.
.
.
خدا رو شکر ...
خدا رو شکر ...
خدا رو شکر ...



۹۴/۰۹/۱۷

نظرات  (۲)

حرف دل...
اینجا همون جایی بود ک این روزها احتیاج داشتم بهش..
الحمدلله بابت بودنت
الحمدلله بابت توفیقی ک با واسطه ی تو روزی ماهم میشه رفیق !

سلام عزیزدل ..

پاسخ:
ان الله یرزق من یشاء بغیر حساب

سلام و رحمت خدا بر دوست عزیزم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی