بینی و بین الله

بینی و بین الله

و کفی بالله شهیدا بینی و بینکم.
و این بس که خداوند گواه است...
سوختن بهای ِ قرب است و چنین سوختنی را جز به پروانه گان بی پروای ِ عشق نمی دهند . آن که آتشی بر دل ندارد کجا می تواند بال در آتش بگشاید. «شهید سید مرتضی آوینی»

قدم گاه

پربیننده ترین مطالب

دیدار

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ق.ظ
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

ان الله یدافع عن الذین آمنوا

اللهم صلی علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها و سر المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک


دیدار با رهبر


منتهی آرزو بود

و یکی از آن دلیل ها ک دل پی دانشجو شدن رفت، شوق دیدن شکر خند محبوب بود.


الحمدلله و المنه به لطف سرمدی حضرت دوست

همه ی لحظات خوش راهی شدن و مسیر و گیت های بازرسی و بلاخره گذشتن از پرده آبی که با اشک های شوق در می آمیخت و ای پسر فاطمه منتظر تو هستیم و لحظه غیر قابل توصیفی که ماه در قاب چشمان اشکبار مان نشست...


وقتی ک سخنرانی تمام شد و امام رفتند چشم به پرده سبز مزین به نام امیرالمومنین علیه السلام دوختم و فکر کردم که آیا این یعنی که سال های دانشجویی م قبول شده


خداوندا سپاسگذارم

من به محبت و لطف و مهربانی ات ایمان دارم و خوش گمانم

بپذیر از بنده ی کوچکت و پروانه ی محبتت این کمترین را




*دلم می خواست و می خواهد از این روز بیشتر بنویسم ان شاءالله روزی شود

راستی که چقدر فریاد مرگ بر آمریکا آنهم پیش فرمانده می چسبد...




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی