بینی و بین الله

بینی و بین الله

و کفی بالله شهیدا بینی و بینکم.
و این بس که خداوند گواه است...
سوختن بهای ِ قرب است و چنین سوختنی را جز به پروانه گان بی پروای ِ عشق نمی دهند . آن که آتشی بر دل ندارد کجا می تواند بال در آتش بگشاید. «شهید سید مرتضی آوینی»

قدم گاه

پربیننده ترین مطالب

مرداد مربی

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۹ ق.ظ


اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

ان الله یدافع عن الذین آمنوا

اللهم صلی علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها و سر المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک



عصر جمعه ای گرم باشد و من باشم و تو ...

آرام این دل فقط نگاه ِ توست ... در این گرمای مردادی تابستان ... در این گرمای آتش ِ حرف هایی ک باید پیش خودم باشد و تو ... دلم را دعا کن ...

الهی سقمی لا یشفیه الا طبک و غمی لا یزیل الا قربک و جرحی لا یبرئک الا صفحک ...
می دانم که می بینی و اینکه می بینی شفاست . می دانم که می شنوی  و اینکه گفته و ناگفته می شنوی دواست ...
دردی را که فقط خودت می دانی و بس ... خودت درمانی و بس ...
من همه این ماجرا و درس و امتحان را دوست دارم
چون از توست و عطای توست
همه ی این عطا را دوست دارم ...

۹۵/۰۵/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی