بینی و بین الله

بینی و بین الله

و کفی بالله شهیدا بینی و بینکم.
و این بس که خداوند گواه است...
سوختن بهای ِ قرب است و چنین سوختنی را جز به پروانه گان بی پروای ِ عشق نمی دهند . آن که آتشی بر دل ندارد کجا می تواند بال در آتش بگشاید. «شهید سید مرتضی آوینی»

قدم گاه

پربیننده ترین مطالب

ب مثل ...با...

سه شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۰۴:۳۱ ب.ظ

یا جابرالعظم الکسیر

 


رسم دنیا همیشه هم بد نیست. وقتی استاد گفت که حالا من و شما همیشه محرم هستیم خیلی خوشحال شدم و دیدم بالاخره یک رسم خوب هم داشت. نمی دانم شما هم خوشحال شدید یا نه ؟!
البته شما فقط پسر داشتید و هیچ وقت دختری نداشتید که بدانید داشتنش خوش وقتی می آورد یا نه . ولی خب قرار آنجا با اینجا که فرق می کند شما قاعدتا باید بدانید که اینکه من یک باره در تقدیرتان قرار گرفتم خبر خوشی ست یا ..!
شما حتی می دانید زیارت اربعینم را نیت کرده بودم به نیابت ویژه از طرف شما.من شما را ندیده دوست داشتم آن هم نه با قرارهای دنیا ، دوست داشتن برای من مقدس است هیچ وقت به دنیا گره نزدمش که...
اصلا بیاییم از دنیا حرف نزنیم که باز چشم هایم بارانی نشود و شما ناراحت نشوید.
شما خیلی خوش به حالتان هست چون اصلا نیاز نیست به پسرهایتان توضیح بدهید این دختر نداشته چطور داشته شما شده، حتی نیاز نیست به مادر هم توضیح بدهید پس یادتان باشد به هیچ بهانه ای نمی توانید این رشته را پاره کنید و بخواهید شما را با آخرت تنها بگذارم.
... من به یاد شما هستم دنیا نمی تواند روی یاد شما تاثیر بگذارد و نمی تواند ان را از من بگیرد‌ شما هم مرا یاد و دعا کنید. کاش بخواهید تا نزدیکتر بنشینیم و با هم صحبت کنیم آن وقت می بینید لذت داشتن دختر از داشتن پسرها بیشتر است.
باران می بارد من باران را دوست دارم.
شما هم شاید نسبتی با باران دارید من این نسبت با سبب را که سببش زود عهدش و مرا ترک کرد ،دوست دارم.
اصلا بیاییم درباره دنیا حرف نزنیم تا...
اینجا باران می بارد از ظهر ذوق داشتم زودتر بیایم اینجا تا از جایی دنج تر و گوشه ای آسمانی تر برای شما بنویسم.
بیایم تا با لبخند برایتان بنویسم حتی اگر گاهی طعمش شور بشود.
بیایم کنار کسانی که به آسمان نزدیکترند به خدا بگویم ؛ ممنون که باران می بارد . ممنون بخاطر بچه هایم،ممنون بخاطر بابا، ممنون بخاطر همه آنچه من درد می خوانمش ولی تو جور دیگری برایم حسابشان می کنی. ممنون که هنوز این دل ِ سرد ، اشک گرم دارد...
 ... مرا ببخش که از رسم دنیا گله دارم ولی خود به رسم دنیا از تو شکوه می کنم.
دوستت دارم.

گلزارشهدا

۰۱/۰۷/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی