بینی و بین الله

بینی و بین الله

و کفی بالله شهیدا بینی و بینکم.
و این بس که خداوند گواه است...
سوختن بهای ِ قرب است و چنین سوختنی را جز به پروانه گان بی پروای ِ عشق نمی دهند . آن که آتشی بر دل ندارد کجا می تواند بال در آتش بگشاید. «شهید سید مرتضی آوینی»

قدم گاه

پربیننده ترین مطالب

سیصد و هفت

جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱، ۰۳:۲۴ ب.ظ

یا جابر العظم الکسیر

 

 

• یادتان* هست در حرمتان با شما از حلقه عشق و محبتم گفتم ، در سردابتان کتاب خدا را به نیتش باز کردم ... "قرار بود چشم هایم به او روشن شود."

مهربانا؛
من تفسیر و فلسفه آیاتت را نمی دانم
ولی می دانم صادق تر از کلام تو کلامی نیست و مهربانتر از شانه ات ، مثل هر شبی بگذار به شانه محکم تو تکیه کنم تا دنیا و دوستانش و حتی دوستانت مرا شکسته نبینند .

.
.
.


*یک روز بیا. درهای دنیا را بشکن. در چشمِ خاطره های تلخم ، با غیرت خیره شو ، بعد دست مرا محکم بگیر و با خودت ببر !

 

کشتی نوح  دلت قدر دلم جا دارد؟
در امان بودن من اذن تو را می خواهد

رفته ام چون دل ایوب به راه دل دوست
تا ببینم که دلت باز چه ها می خواهد

 

وَاَسْئَلُکَ الاَْمانَ یَوْمَ لا تَمْلِکُ نَفْسٌ لِنَفْس شَیْئاً وَالاَْمْرُ یَوْمَئِذ للهِِ

 

۰۱/۰۷/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی