بینی و بین الله

بینی و بین الله

و کفی بالله شهیدا بینی و بینکم.
و این بس که خداوند گواه است...
سوختن بهای ِ قرب است و چنین سوختنی را جز به پروانه گان بی پروای ِ عشق نمی دهند . آن که آتشی بر دل ندارد کجا می تواند بال در آتش بگشاید. «شهید سید مرتضی آوینی»

قدم گاه

پربیننده ترین مطالب

تو و من

جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱، ۰۲:۲۴ ق.ظ

یا جابر العظم الکسیر 

 

باران می بارد زیباترین عاشقانه دنیا که سلاح مرا زمین می اندازد که یادم می اندازد چقدر دلتنگت هستم چقدر دوستت دارم‌ و قلبم می لرزد وقتی یادم می آید که تو خیلی بیشتر از من دوستم داری. انگار می کنم که باران را فرستادی برای تکان دادن قلبم ، برای نگه داشتن قلبم، برای دوباره زنده کردن قلبم.
باران را دوست دارم که تو را و محبت لایزال و بی مانند تو را  به یاد فراموشکار من می اندازد.دوست دارم فکر کنم باران را برای من و من را برای خودت خلق کردی.
 آیا کسی هست در این دنیا که بیشتر از من باران را و یاد کردنت در باران را دوست داشته باشد؟!

 

۰۱/۰۹/۱۱