بینی و بین الله

بینی و بین الله

و کفی بالله شهیدا بینی و بینکم.
و این بس که خداوند گواه است...
سوختن بهای ِ قرب است و چنین سوختنی را جز به پروانه گان بی پروای ِ عشق نمی دهند . آن که آتشی بر دل ندارد کجا می تواند بال در آتش بگشاید. «شهید سید مرتضی آوینی»

قدم گاه

پربیننده ترین مطالب

دعوت

سه شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۱۷ ب.ظ

یا جابرالعظم الکسیر

آخرین ترم دانشگاه بود که از بین همه بچه ها ، کارت دعوت دیدار را به من دادند، چقدر خودم را پیش تو تحویل گرفته بودم که این یعنی از من و دوران تحصیلم راضی بودی یعنی  روزهای بودن مرا در دانشگاه پذیرفته ای  ...

و امروز در آخرین روزها و امتحانات ترم و سال های تحصیل این دوره ... وقتی دوباره مرا برای دیدار و گرفتن کارت ورود، دعوت کردند ...

من حالا باید در مسیر جاده رسیدن به حضرت ماه می بودم ، اما نشد.

می نویسم که موهبت هایت، یادم نرود.من در مقابل عطاهای تو خیلی کم شاکر بوده ام . من هنوز همان بنده از خود راضی تو هستم که همچنان فکر می کنم این دعوت یعنی تو از من و درس خواندنم در این مقطع هم راضی بوده ای . گرچه نمی شد و نشد که بروم اما خوشحالم ، راضی ام ، ممنونم برای خوشی هایی که در ناخوشی ها عطا می کنی برای لبخندهایی که در کنار اشک ها می بخشی و بابت سربلندی ای که در دلِ شکستن ها روزی می کنی.ممنون که هیچ وقت خسته نشدی و هرگز رهایم نکردی و تنهایم نگذاشتی...[...]

 

أَسْأَلُکَ أَنْ تُنِیلَنِى مِنْ رَوْحِ رِضْوانِکَ،

وَتُدِیمَ عَلَىَّ نِعَمَ امْتِنانِکَ،

وَهَا أَنَا بِبابِ کَرَمِکَ واقِفٌ،

وَ لِنَفَحاتِ بِرِّکَ مُتَعَرِّضٌ،

وَبِحَبْلِکَ الشَّدِیدِ مُعْتَصِمٌ، وَبِعُرْوَتِکَ الْوُثْقى مُتَمَسِّکٌ*

*مناجات مفتقرین

 

 

۰۱/۱۰/۱۳