بینی و بین الله

بینی و بین الله

و کفی بالله شهیدا بینی و بینکم.
و این بس که خداوند گواه است...
سوختن بهای ِ قرب است و چنین سوختنی را جز به پروانه گان بی پروای ِ عشق نمی دهند . آن که آتشی بر دل ندارد کجا می تواند بال در آتش بگشاید. «شهید سید مرتضی آوینی»

قدم گاه

پربیننده ترین مطالب

رجعت

دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۴۴ ق.ظ

یا طبیب من لا طبیب له

 


• همیشه رجب را دوست داشتم روزی که "گفت"؛من در شبی دوست داشتنی از این ماه دوست داشتنی در سایه سار امامی بسیار بخشنده به دنیا قدم گذاشتم ،قلبم از شعف لبریز شد.
امسال خیلی دلم خلوت اعتکاف را نیاز داشت آن هم جایی کنار حرم،اما..نشد. ولی تو برایم یک زیبایی دیگر خواستی. 
ممنونم که در روزی بی نظیر از ماهی بی نظیر که بی مانند دوستش دارم،مرا کنار حرمِ ولیِّ مهربانِ خود می برید.
ممنون که در روزی فرخنده همراه بابا،در محضر حضرت بابا و جایی نزدیکِ بابای آسمانی ام خواهم بود.

• ... خیلی دوست داشتم و دارم که به دیدارتان بیایم گرچه فراتر از خاکید اما حتما مزار شما هم قطعه ای از بهشت و تربتی از کربلاست،می دانم که شدنش بعید است اما بدانید هر جا که باشم دلم دعاگوی بلندی و رفعت درجات شماست.....من حتی خیال لبخندی که گوشه لب تان بنشیند را دوست دارم.

• امشب مهمان مادر شهید سید محمد بودیم..به بهانه تولدش.مانده بودم برای هدیه چه ببرم، قابی که پس داده بود هنوز گوشه اتاقم گریه می کرد روبان گل نرگس هایم را به قلابش گره زدم و با خودم بردم. هر دو دل نگران بودیم که مادر خوشش نیاید.
ولی وقتی مادر با شعف به تابلو نگاه کرد و دست روی شیشه اش کشید و بوسیدش؛ هر دو خندیدیم. برای تو خیلی خوشحالم که حالا در خانه مادری بهشتی زندگی می کنی. جایی که دوستت دارند.خوشحالم که دیگر دل شکسته نمی شوی و آنجا همیشه کنار عطر خوش شهید سیدمحمد...آرام زندگی می کنی.

و پس از اندوه هایمان همچون بهار زنده خواهیم شد

گویی که انگار هرگز مزه‌ی تلخی را

نچشیدیم

۰۱/۱۱/۱۰