بینی و بین الله

بینی و بین الله

و کفی بالله شهیدا بینی و بینکم.
و این بس که خداوند گواه است...
سوختن بهای ِ قرب است و چنین سوختنی را جز به پروانه گان بی پروای ِ عشق نمی دهند . آن که آتشی بر دل ندارد کجا می تواند بال در آتش بگشاید. «شهید سید مرتضی آوینی»

قدم گاه

پربیننده ترین مطالب

محضر

يكشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۰۶:۳۴ ب.ظ

یا طبیب من لا طبیب له

 

از دیشب دنبال این بودم که همراهانم را جوری بپیچانم که بروم اورژانس ،اما هیچ جوره پیچ نخوردند.من برای درمان پیِ دکتر و دارو بودم،تو پیِ من...

یا طبیب من لا طبیب له! کمک کن نگه دارم همه مهری که امامم در این جان خسته ریخت.کمک کن این توان را برای تو خرج کنم. کمک کن موثر باشم... موثر باشیم...

کمک کن در پیشگاه مولای مهربانمان سربلند باشیم.

دلتنگ حتی سنگ به سنگ ِسنگفرش هایت...دلتنگ گل های قالی هایت که خیس اشکهای زائرین دل شکسته اند...

 

زائری در دارالحجه به شبکه های فولادی پنجره های حرمت اشاره کرد و گفت ؛ اینجا نزدیک ترین جا به امام است،ولی من می دانم نزدیک ترین جا آنجاست که دلت در محضر امامت حاضر باشد.

چه خوب دلی که همه جا را محضر تو ببیند. ممنون مهربانی ات ای غزل ترین...ممنون مهربانی و مهر تا ابد...

نگاه دار دست "دلی" را که به تو سپردم...

 

جاده جاجرم 

۰۱/۱۱/۱۶