بینی و بین الله

بینی و بین الله

و کفی بالله شهیدا بینی و بینکم.
و این بس که خداوند گواه است...
سوختن بهای ِ قرب است و چنین سوختنی را جز به پروانه گان بی پروای ِ عشق نمی دهند . آن که آتشی بر دل ندارد کجا می تواند بال در آتش بگشاید. «شهید سید مرتضی آوینی»

قدم گاه

پربیننده ترین مطالب

از آزادی تا آزادی

شنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۰۶:۳۰ ب.ظ

یا طبیب من لا طبیب له

 

 

کتاب را امانت گرفته بودم که فقط یک جمله پیدا کنم که بتوانم در مسابقه ی حرم شرکت کنم

من دنبال چه بودم تو دنبال چه !؟

من دنبال هر چه باشم تو در به در دنبال منی

می آیی لای کلمات قد می کشی جلوی چشمانم ، می آیی زل می زنی در دلم و می گویی : من دست بر دار تو نیستم.

...

به کمک و دعایت خیلی محتاجم، دعا کن "دوست داشتنم" بال باشد نه بند، رهایی باشد نه قفس و روسپیدی باشد...

با قلبی که در خوف و رجاست،بر آستانه ی تو ایستاده ام مثل آن روزی که از شدت تنگی بر آستانه ی فرزندت ایستاده بود... اذن آزادی این بار در دستان شماست.

من به زمزم شفایی که از سجاده ی دعای شما می جوشد و تا پای تشنگی ام می آید که نجاتم [نجاتمان]دهد ایمان دارم..

.

.

...

 

 

۰۱/۱۱/۲۲