بینی و بین الله

بینی و بین الله

و کفی بالله شهیدا بینی و بینکم.
و این بس که خداوند گواه است...
سوختن بهای ِ قرب است و چنین سوختنی را جز به پروانه گان بی پروای ِ عشق نمی دهند . آن که آتشی بر دل ندارد کجا می تواند بال در آتش بگشاید. «شهید سید مرتضی آوینی»

قدم گاه

پربیننده ترین مطالب

بوسه های باران

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۴۰۲، ۰۲:۱۷ ب.ظ

یا طبیب من لا طبیب له

 

•باران می بارید و در آسمان شب هیچ ستاره ای سوسو نمی زد. با تو در دلم گفتم اگر با منی نشانه ای بفرست مثلا؛ستاره ای در آسمان بدرخشد و  چشم به آسمان دوختم که همچنان در سیاهی مطلق بود و سکوتش را فقط بارش ملایم باران می شکست.
رو به آینه کردم در چشم هایی پر اشک ، برق ستاره هایی سوسو می زد...

•هنوز باران می بارد 
چقدر صدای خوشش، قلبم را از یادت لبریز می کند. ای که در تمامی لحظات بارانی دنیا ،بهاری تر در خاطرم تداعی شدی! ای که شادی قشنگ ترین روزهای عمرم را تنها شاهد بودی و در تلخ ترین لحظه های زندگیم تنها عمود! ای که گله هایم را با محبت و گرمی حرف هایت پاسخ می دهی و فرارهایم را با زنجیره های تدبیرت مانع می شوی ... 
من هر روز برای حرکت و ادامه دادن این مسیر، مهر نگاه تو و اطمینان دست های تو را می خواهم...

 

این نغمه محبت بعد از من و تو ماند

تا در زمانه باقیست آواز باد و باران

۰۲/۰۱/۱۱